perjantai 31. joulukuuta 2010

Hyvää Uutta Vuotta!!!!


Heippa armaat lukijani!!! Oon ollu panfussa melkeen vuoden jo ja blogiakin kirjotellu melkeen yhtä pitkään. Kiva kun jaksatte käydä lueskelemas vaiks en aina kauheen usein koneelle saakaan tulla, grrrr!! mitäs meinaatte tehä tänään eli uuten vuoten?? Me ollaa menos syömää ravintolaan ja sit ampuu raketteja yöllä. Onks teil uuden vuoden lupauksia??? Mä lupaan ainaki pelaa Panfuu ja kattoo telkkarii tosi paljon. ;D

Mä tein teille tämmösen kuvan kaikista mun tän vuoden asuista. Saatte äänestää parasta. :))) Kattokaa siitä aina se numero. Mun lempparit on ehkä 3, 8, 9, 13 ja 16.



laitan viel toisen kuvan et voitte kattoo näistäkin. Näistä mun lempparit on toi eka, sit tokan rivin eka ja alhaaltaki eka. Ja toi pupu on ihan läppä!!!!!!!!!! :D


Mahtavaa ja räiskyvää uutta vuotta kaikille lukijoilleni!!!!!!! ♥♥♥

Miks tää lopputektsti on aina sininen???????

No joo. Onnea uudelle vuodelle :DDD

3 kommenttia:

airfairy kirjoitti...

7 j 11 on kyl musta hienoimpia :D

maumau kirjoitti...

Kiitti airfairy kun kommasit! :) Mäkin tykkään kyl niist 7 ja 11! :)

maumau kirjoitti...

sä taidat tykkää punasist hiuksist vai mitä? ;) toi oranssi tukka on kyl yks mun lemppari
terkkui :)))